Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Většina už byla řečena... Mně navíc pobavila závěrečná věta - zda článek představil "pro nás neznámá fakta". Ani neznámá, ani fakta. Přežvýkal již stopadesátkrát čtené teorie. Stejné věty ("žádný savec v dospělém věku nepije mléko"... atd.)

Ale přinejmenším mě potěšilo, že se v článku objevilo slovní spojení "moje teorie". Bylo by fajn je vsunout i do nadpisu. "Moje teorie o zdravé výživě" by bylo výstižnější.

0 0
možnosti
Foto

Vaš blog je postaven na zcela mylných až nesmyslnách předpokladech a závěřy jsou zcestné

1/ mapky výskytu zlomenin krčku -pro srovnání byste mohl dát například průměrný věk dožití a mapka bdožívají se nižšího věkuy se podobala-navíc zlomeniny krčku a osteoporóza má mnoho různých příčin

2/Afričtí černoši proti americkým-maji mnohem vyšší množství pohybu, menší příjem tuků a bílkovin obecně-nejen mléka,dožívají se nižšího veku....

3/ japonci po příchodu do USA zcela změnili svůj životní styl

4/ u starších žen sám uvádíte vztah mezi příjmem bílkovin a zeleniny-není to konkrétně o mléku

5/ genetický vliv na schopnost trávit mléko je jednoznačně prokázán-určitá část populace má s jeho trávením problém / podobně je to u trávení pšenice/ a je celkově velký rozdíl v trávení jednotlivých potravin podle genetického původu-pro Evropany a obecně pro lidi z chladnějších regionů je mléko po tisíce let základní potravinou / například tibeťané ho pijí a jsou známí dobrým zdravím a dlouhověkostí

6/když jste srovnával množství vstřebatelného vápníku tak nějak jste zapoměl na to, že mléko není jen klasická bílá tekutina ale rovněž sýry, tvaroh, jogurty, kefíry.....

7/ k tomu vašemu , že tele taky přejde na trávu-ono je to velmi jednoduché-ani živí tvorové nejsou perpetum mobile-kráva dává jen omezené množství mléka-jakmile přestane stačit toto množství teleti tak to začne žrát píci a postupně se odstaví-ale i poměrně velké kousky ještě mají snahu sát od matky pokud zůstanou spolu / mimochodem to vaše 50kg tele by měla kráva značný problém porodit-váha telat je zpravidla pod 40 kg a rozhodně není v kojeneckém věku do 400 kg aby 8x zvýšilo svou hmotnost-než něco o kravách píšete zkuste si něco o nich zjistit/

.......................................

Celý váš blog je jen souhrn dezinformací prezentovaný tak aby podpořily nějaký váš názor, který jste údaji v blogu nijak realně argumentačně nepodpořil

4 0
možnosti

Přesně můj dojem. Doufám, že autor ještě neměl semestry ze statistiky. To by ho omlouvalo.

Co vím o osteoropoze (snad jsem to napsal správně), skutečně velký vliv na to má pohyb. Dále hormony a podobné ptákoviny. Mluvíme-li o vyplavování vápníku z kostí, co jsem tak někde četl, důležitý je u tohoto poměr příjmu vápníku a hořčíku. Tj. sledovat jen vápník je špatně.

3 0
možnosti

Teplen upravené mléko skutečně ucpává dutiny, hlavně kloubní. Jakmile jsem skončil s konzumací mléko, ihned mi tento dlouhodobý problém přestal. Hodně lékařů dodnes tvrdí, že mléko dodává tělu vápník, mnoho minerálů a že dutiny neucpává. Opak je pravdou.!!

1 3
možnosti

Kravské mléko má 4x víc kaseinu než mateřské mléko, proto je hůř stravitelné. Tepelně upravené obsahuje anorganický vápník, proto vápník do těla nepřidává, ale naopak ubírá. Tvaroh ubírá tělu 3x víc vápníku než mléko. Zdravé mléko je jen syrové, tepelně neupravené, obsahující enzymy, a velké množství vitaminů, minerálů atd. !!

2 3
možnosti

Co to je anorganický vápník? 8-o

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé pane Dohnal a také podložené odkazy. Potom ale čtu diskusi a tam čtu dojmy.

Pro Vás karma.

A pane Roudenský, pochopil jsem, že celý článek je o vápníku a o následném řídnutí kostí. O tom to asi je.

3 3
možnosti
Foto

Pan Dohnal jen spojil nesouvisející jevy bez jakékoliv relevance-srovnávat např zlomeniny s pitím mléka na základě nějakých mapek je zcestné-vyšší konzumace mléka v těch zemích je spojena s celkovým jiným životním stylem ekonomikou a mnoha dalšími faktory -relevantní by bylo srovnat lidi co mléko pijí s těmi co ho nepijí a jinak mají stejné životní návyky a ekonomickou situaci......

2 0
možnosti
Foto

Pro mě mléko nikdy zdravé nebylo, protože jsem ho nikdy nemohla strávit. Takových lidí je hodně, to už o něčem vypovídá. Jestli budu po mámě, která mléko taky nikdy nepila, budu běhat až do vysokého věku, žádné řídnutí se konat nebude. Mám známého, pro kterého je mléko drogou, dokáže vypít dva litry za den. Manželka nesmí nechat mléko určené k vaření v ledničce, on by jí ho určitě vypil.

4 2
možnosti
Foto

ano část lidí má s pitím mléka potíže zejména kvůli laktóze v něm obsažené, podobně je to ale u spousty dalších potravin-nejznámější příklad-celiakie.

každý jsme trošku jiný a ne každý má stejné trávení

1 0
možnosti
Foto

P18a48v89e97l 58Š81r27é28d84l

27. 10. 2014 19:08

R^Mám rád tyto kameny hozené do stojatých vod. Někteří kapři možná hnou ploutví a přestanou u dna zahnívat.;-D

4 1
možnosti

:-)  Milý autore!  Po sameťáku spousta článků....mléko dospělým škodí! Každý jsme jiný ! Já, protože jsem vyrostl na statku, kde se mléko pilo denně, do svých 15 let jsem k večeři nepoznal nic jiného než mléko v různých formách + brambory, maso jsem moc nemusel. Po příchodu ze školy v troubě kamen nachystané vlažné mléko + krajíc chleba, to někdy nahradilo oběd. 

   Zkrátím to. Od dětství do pozdního věku všechny sporty, včetně motocyklů, koně do dnešního věku denně,( a to jsem starý, jak Metuzalem), ještě po padesátce jsem jezdil parkury, pády nelze za tu dobu ani spočítat a představte si...... za celou dobu ani jedna zlomenina. Na motocyklu utržený ramenní kloub, nic víc! Asi jsem zdědil dobré geny. 

 Žít se dá různě. Kdysi nebyli výživoví poradci a život v pohodě fungoval, Nikdo nešpekuloval, jestli je strava bio, kolik má joulů, lidé se hýbali a jedli přiměřeně! Tím se řídím i já, funguje to super. Nesmím zapomenout na pravidelnou denní dávku alkoholu, jak říká prof. Šamánek, to už je špica !  Ať to ještě chvíli vydrží ! !!!!!!

5 0
možnosti
Foto

R^  Stáníčku, co Vám chutná více, mléko nebo slivovice?

2 0
možnosti

fascinuje mě vaše logika: žádný dospělý savec mléko nekonzumuje, tak proč by to měli dělat lidé? Představte si, že žádný savec nekonzumuje těstoviny těstoviny, čokoládu, víno ...takže bychom to neměli jíst? ;-D

9 1
možnosti

P69e22t96r 85S68k34á60c20e58l

27. 10. 2014 21:40

Karma.V józe učí, že mléko kravské je určeno mláďatům. Jejich mláďatům, telátkám. A samozřejmě že zahleňuje. Kdo chce později mít problémy, nechť tak činí. Díky autore za rozvíření poklidných vod zdravotního povědomí populace.

2 4
možnosti

je divné že v Africe nejsou zlomeniny skoro vůbec asi je to tím že Afričani umiraji mladí bez osteoporozy...A proč se pije?  je to z důvodu že kráva umí zpracovat nepoživatelnou trávu na poživatelné mléko. Kdepak naši předci byli chytřejší než autor

7 3
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 850x
Studuji lékařskou fakultu v Olomouci, zajímám se zároveň o zdravou výživu, alternativní medicínu. Většina článků se bude týkat těchto dvou věcí:.